12 Μαρ 2013

Το καλύτερο ταξίδι της ζωής μου

 Ένα ταξίδι δύο μηνών στον πλανήτη Άρη.             

-Καλημέρα κύριε μπλιμ-μπλαμ-μπλομ Φούσκα.
-Καλημέρα παιδί μου. Πώς ήταν το ταξίδι σου;
-Μπαίνοντας μέσα στο μεγάλο διαστημόπλοιο οι σκέψεις μου ήταν αν θα φτάσω σώα και αβλαβής ή αν θα συναντήσω διάφορα προβλήματα. Φόρεσα την μεγάλη στολή και το κράνος και άρχισε η αντίστροφη μέτρηση δέκα, εννιά, οχτώ, εφτά… η καρδιά μου άρχισε να χτυπά δυνατά. Όταν έφτασε στο μηδέν το διαστημόπλοιο πετάχτηκε και εγώ έπεσα κάτω. Από την αγωνία μου δεν με έπαιρνε ο ύπνος και αποφάσισα να σταματήσω στον πλανήτη Πέτρα. Εκεί μου έδωσαν να φάω πετρόπιτσα και νερό από διαλυμένες πέτρες. Λίγο αργότερα αποφάσισα να φύγω αλλά το διαστημόπλοιο δεν έπαιρνε μπρος γι’αυτό το γέμισαν με κεραυνούς και το ταξίδι συνεχίστηκε. Ξάφνου, είδα τον πλανήτη Άρη και προσγειώθηκα.
-Αλήθεια, θέλω να μάθω πως είναι ο πλανήτης σου, η Γη.
-Είναι πράσινος και γαλάζιος και το βράδυ φαίνονται τα φώτα από όλες τις χώρες. Ο δικός σου πώς είναι;
-Ο δικός μου είναι κόκκινος με μεγάλους βράχους. Ποιο είναι το ενδιαφέρον σου;
-Τα αγγλικά εσένα;
-Οι κόκκινες πέτρες.                                                           
-Μόνο κόκκινες έχετε!
-Τι λες, βγαίνουν και σε ανοιχτό χρώμα.
-Εγώ κάθε μέρα πάω στο σχολείο, μετά στα αγγλικά, κάνω τα μαθήματά μου και αν μου περισέψει χρόνος παίζω με τον αδερφό μου. Αλήθεια, γιατί είστε μοβ ενώ ο πλανήτης σας είναι κόκκινος;
-Γιατί οι γονείς μου είχαν έρθει από την Αφροδίτη.
-Οκ. Έχετε δει τον εαυτό σας σε καθρέφτη;
-Όχι, για πες πώς είμαι;
-Μοβ, με ένα μάτι και τρία πόδια. Όμως, έφτασε η ώρα να φύγω. Γεια σας, τα λέμε!
-Γεια, θα μου λείψεις! Επειδή ήσουν η μόνη που ήρθες, γίνεσαι και βασίλισσά μας.
Γλώσσα Ε΄, β΄τεύχος, ασκ.2, σελ.55       



2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

kalo test se olous sta θρησκευτηκά για ολους το εννοω

Ανώνυμος είπε...

Μου αρεσε το ονομα του εξογειηνου