29 Σεπ 2011

Μια περιπέτειά μου...!!!

Βρισκόμουν στον βυθό της θάλασσας και παρατηρούσα τα πολύχρωμα ψάρια. Πολλά βράχια και κοράλλια "έντυναν" τον βυθό. Ξαφνικά ένιωσα ένα δυνατό χτύπημα στην πλάτη μου που με τίναξε μέτρα μακριά. Γύρισα τρομαγμένος να δω τι είχε συμβεί. Αντίκρισα μπροστά μου ένα τεράστιο σαλάχι που με είχε χτυπήσει με την ουρά του. Κολύμπησα γρήγορα να ξεφύγω από αυτό το επικίνδυνο πλάσμα. Ευτυχώς γλίτωσα χάρη σε ένα κοπάδι από μικρά ψάρια που τράβηξαν την προσοχή του.
Συνέχισα την εξερεύνηση μου σχετικά ήρεμος μετά από αυτό που μου είχε συμβεί. Όλα ήταν υπέροχα στον βυθό, τα ψάρια, τα βράχια, όλα. Σε μια στιγμή τα ψάρια άρχισαν να απομακρύνονται γρήγορα. Δεν είχα καταλάβει το γιατί,μέχρι που ξεπρόβαλε ένας γιγαντιαίος λευκός καρχαρίας και άρχισε να τα κυνηγά. Κρύφτηκα πίσω από ένα πελώριο βράχο και έτσι δεν με πήρε είδηση. Ο κίνδυνος είχε περάσει.
Συνέχισα να κολυμπάω πιο κάτω. Σιγά-σιγά άρχισε να εμφανίζεται μια μεγάλη μαύρη σκιά. Πλησίασα μέχρι που σχηματίστηκε μπροστά μου ένα ναυάγιο από πειρατικό καράβι. Με εντυπωσίασαν οι ξύλινοι τοίχοι που είχαν καλυφτεί από κοράλλια και όστρακα.Συνέχισα και μπήκα στο αμπάρι του πλοίου το οποίο είχε πολλά μικρά δωμάτια. Στο πρώτο δωμάτιο υπήρχε μια μικρή καταπακτή. Κολύμπησα κοντά της και την άνοιξα. Είδα ένα σωρό από χρυσάφι, διαμάντια και άλλες πολύτιμες πέτρες. Πήρα ότι μπορούσα και ανέβηκα στην επιφάνεια να ανακοινώσω με περηφάνια και χαρά την συναρπαστική περιπέτειά μου στο βυθό της θάλασσας.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

πάρα πολύ καλό ποιος μπορεί να γράψει τέτοια τελειότητα...;;;;????

jim είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
athina είπε...

συνχαριτίρια τέλειο

voula είπε...

kalo kevin

crisa είπε...

teleio!!! kevin poios mporei na gracei kati tetoio:)